The Siege of Tilburg in Google Maps


The Siege of Tilburg (Het Beleg van Tilburg) weergeven op een grotere kaart

maandag 20 september 2010

Dongle

Equipment op dit moment. Rechts onderin de aangepaste dongle.


“Abonnement!? Dat heeft toch geen zin? Hij ziet er sowieso niet al te fris meer uit.”
“Hij doet het hartstikke goed. Ik zou een modificatie eraan kunnen doen dat je niet eens een abonnement nodig hebt. Dan is ie ook nog 's volkomen wireless.”
“Das m’n laptop ook, maar je vind nog maar zelden een wireless netwerk. En ALS je er een vind, dan is het een op de 10 dat je erop kan komen. Hoeveel gaat die modificatie kosten?”
“160 Euro, en dan doe ik het nog goedkoop!”
“Jo dude!…”
“Hey, óf je betaald alsnog zoveel in de maand voor een netwerk, maar die kunnen er alsnog elk moment uitknallen.”
“….”
“Luister ik garandeer je een internetsnelheid van minimaal 28,8 mb per seconde. Voor zo’n abonnement betaal je bij Vodafone 35 Euro per maand. Reken maar uit! Ik heb m ook, check! Werkt prima.”
“hm hm, en welke garantie kun je geven?”
“Ja het is en blijft een USB-stick, dus zoek even een rustige plek op als je moet internetten. En ik kan ók nergens nartoe dus je kan altijd langskomen als er iets mis is… OK, 150 Euro, ik installeer er de software voor en kijk meteen even je laptop na.”
“135 dude, het is niet zo dat ik bulk van het geld.”
“…. Ok… is cool.”
“Hoelang gaat het duren?”
“Hmmm Uurtje hooguit. Check ondertussen maar even je mail op die van mij.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten